Kedves Jelentkező!
Itt a jelentkezés mozzanatairól olvashatsz, amennyiben úgy döntöttél, hogy "belevágsz".
A rendszerről:
1. A cég - magas minőségű kozmetikumait - törzsvásárlókon keresztül, havonta megjelenő és megújuló katalógusból értékesíti.
2. A csapathoz nagyon egyszerűen és befektetés nélkül lehet csatlakozni.
Szükséges: egy regisztrációs lap kitöltése, a személyi igazolvány- és a lakcímkártya fénymásolata és ezek eljuttatása a bemutatóterembe, személyesen, postai úton, faxon vagy e-mailen. (kérésedre küldök mindent)
3. A regisztrációt követően a rendelés is történhet személyesen, faxon, e-mailen, az Interneten On-line és postai úton, bár ezt nem javaslom, mert nagyon hosszadalmas.
4. A katalógus adott hónap első napjától az utolsó napjáig érvényes.
5. Nincs kötelező "alsó" rendelési érték. "Felső" határ azonban van, főleg az első rendelésekre vonatkozóan.
A legelső rendelés (ami regisztrációval együtt történik) bruttó értéke: maximum 10.000.-Ft lehet , a további rendelések értéke bruttó 26.000.-Ft.. Természetesen, ha már több hónapja törzsvásárló leszel, folyamatosan rendelsz és időben fizeted ki a csekkeket, ezek a határok változhatnak.
6. Minden rendelés után 25% árengedményt adunk a katalógusban feltüntetett árakból.
Nagyon fontos azonban, hogy csak akkor rögzítik a következő rendelésünket, ha a már megkapott csomag értékét befizettük, a csekket bemutattuk, elfaxoltuk, vagy a pénz beérkezett a Faberlic céghez.
7. A beérkezett megrendelést a feldolgozás után (kb.2-5 nap) a posta szállítja házhoz, az ország minden területére.
8. A szállítási költség: 15000.-Ft.-os rendelés alatt 600.- Ft, fölötte díjmentes.
Ha valaki a bemutató terembe kéri a csomagot, oda minden esetben díjmentes.
9. A csomag érkezésekor senkinek nem kell pénzt adni (a postásnak sem), a csomagban benne van a számla és egy csekk, amely már a jutalékkal csökkentett értéket tartalmazza. A fizetésre 14 napos határidő van.
10. Minták minden hónapban várhatóak, ennek az oldalamon, illetve a www.faberlic.hu olalon is utánnézhetsz a hírekben.
11. Sajnos cserére és visszárura csak nagyon különleges esetben van mód. Ez első hallásra nagyon rémisztően hangzik, de hidd el nem az.
A cég nem akarta, hogy a vásárlók minden felelősség nélkül rendelgessenek, kipróbálják, majd visszaküldjék a termékeket.
Már azonban kicsit talán gördülékenyebben megy ez is.
Hibás termékek esetén - Mindenki, ha hibát tapasztal, vissza kell a terméket küldeni. „Címzett fizet” módon adjátok fel, mindenképpen legyen nyoma a postán, hogy feladtátok (ajánlott, tértivevény stb.). Írjatok mellé egy rövid levélkét, amiben pár sorban elmondjátok, mi a probléma az adott termékkel. Kérjétek, hogy a soron következő csomagotokba tegyék be a cserét.